niedziela, 20 września 2015

4

Witajcie kochane!

Z góry was przepraszam, że wczoraj nie napisałam, ale po powrocie z siłowni byłam tak wykończona, że od razu zasnęłam.
Ogólnie to wczoraj zaczęłam SGD i trzymam się bardzo dobrze, chociaż wyszłam dzisiaj trochę poza limit. Mam nadzieję, że dotrwam do końca diety i zakończę ją sukcesem.
Jeśli chodzi o ćwiczenia to wczoraj przebiegłam 5km + zrobiłam 500 brzuszków, natomiast dzisiaj będzie 30min hula hop + 650 brzuszków.
Jutro poniedziałek = szkoła i kolejne tony zadań domowych, kartkówek i sprawdzianów. Na szczęście odrobiłam już wszystko na ten tydzień, więc mogę spać spokojnie ;),

A jak u was kochane? Piszcie śmiało w komentarzach.

Trzymajcie się CHUDO <3



2 komentarze:

  1. Podziwiam ilość ćwiczeń, aż oczy wyszły ze zdumienia jak tak czytałam ;)
    Trzymaj sie CHUUUDo <33

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam ilość ćwiczeń, aż oczy wyszły ze zdumienia jak tak czytałam ;)
    Trzymaj sie CHUUUDo <33

    OdpowiedzUsuń