wtorek, 22 września 2015

5

Hej hej hej!


Już jest wtorek wieczór = coraz bliżej weekendu. Myślę, że dzisiaj jest dobry dzień. Zacznijmy od początku. Zważyłam się rano i okazało się, że mój pierwszy cel został osiągnięty, czyli 60 kg! Ogólnie w szkole było super. Kartkówka z muzyki, którą dzisiaj miałam też poszła mi bardzo dobrze. Z dzisiejszego bilansu jestem meeega zadowolona (dla przypomnienia dzisiaj jest mój 4 dzień na SGD).

Oto on:

- śniadanie: jogurt typu greckiego 0% z brzoskwinią i marakują - 126kcal
- przekąska: średnie jabłko - 55kcal
- obiad: cienki wafel ryżowy z chudym twarożkiem + średni pomidor - 60 kcal

- napoje: 1l wody + 400ml zielonej herbaty (ok 4kcal)

Razem: ok 245/500kcal

Ćwiczenia:
- 650 brzuszków
- 200 przysiadów

A jak u was motylki?

Trzymajcie się CHUDO <3

1 komentarz:

  1. Gratuluje osiągnięcia celu:) bylam wczesniej na sgd i bylo ok wiec na pewno wytrwasz do konca:) 3maj się bo bardzo dobrze ci idzie:*

    OdpowiedzUsuń